تاريخ : 27 / 2 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اولین پروژه شورای چهارم اسلامی صالح شهر در سال 93 در مرحله بهره برداری .

پل گلزار شهدای علی پهونده - صالح شهر جهت تردد عموم باز و شهروندان صالح شهری از این پس جهت تردد می توانند از این مسیر استفاده نمایند .

پل گلزار شهدای علی پهونده - صالح شهر که از حدود 6 ماه پیش عملیات آن آغاز گردیده بود ، زیر سازی کامل آن به اتمام رسیده است و تنها نیاز به روکش آسفالت دارد .

این پل به همت اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر و شهردار محترم صالح شهر آغاز گردید و در مرحله آخر به سر میبرد .

این پروژه اولین پروژه صالح شهر و شورای اسلامی چهارم در سال 93 می باشد .

شهروندان صالح شهری ابراز خرسندی نمودند و امیدوار به اجرای عملیات های دیگر در سطح شهر می باشند .



تاريخ : 27 / 2 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آیین اعتکاف در شهرصالح شهر با شرکت 200 نفر از بانوان در مسجد جامع این شهر برگزار گردید .

اعضای هیئت امنای مسجد جامع صالح شهر در گفتگویی با ما اظهار داشتند :

این مراسم با حدود 200 نفر از بانوان محترم صالح شهری آغاز شد و امسال نیز با شکوه خاصی برگزار گردید .

ایشان در ادامه افزودند : حدود 6 میلیون تومان از طریق خیرین و کمک های مردمی جمع آوری گردید که تمام مبلغ جمع آوری شده به این مراسم اختصاص داده شد .

در این مراسم در نوبت های صبح و عصر از مداحان شهرستانی و استانی دعوت بعمل آمد تا به مداحی و مرثیه خوانی بپردازند و از دیگر برنامه های اجرا شده برگزاری مسابقات حضوری و غیر حضوری بود که توسط امام جماعت محترم صالح شهر حاج آقا داور نیا طراحی گردیده بود که با اهداء جوایز از برندگان تقدیر شد .

در این آئیین امام جمعه محترم شهرستان حجه السلام علوی اصل نیز حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند .

هیئت امنای مسجد جامع صالح شهر در ادامه ضمن تقدیر از مردم دین دار و ولایتمدار صالح شهر بخاطر نظم و انظباط و همکاری آنان در جهت برگزاری این مراسم از حجه الاسلام علوی اصل امام جمعه شهرستان ، حاج آقا داور نیا امام جماعت صالح شهر ،مهندس رستمی شهردار و اعضای شورای اسلامی صالح شهر تقدیر و تشکر نمودند .

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 2 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تعدادی از اعضای تعاونیهای مسکن مهر صالح شهر اطلاع دادند که متاسفانه تاکنون معابر و خیابانهای اصلی و فرعی واحدهای مسکن مهر فاقد آسفالت می باشند .

گفتنی است تعداد زیادی از خانواده ها در این منازل در حال زندگی هستند اما تا الان زیر سازی مناسب نگردیده و هیچ یک از این خیابان ها عملیات آسفالت کشی آن آغاز نگردیده است .

در گفتگو با تعدادی از این اعضاء عنوان می نمایند که آیا حق ما نیست که از خیابانهای آسفالت شده و جدولگذاری شده بهره مند باشیم؟ تا الان چندین بار این مسئله را با مسئولین مربوطه در میان گذاشته ایم ولی هیچگونه جوابی دریافت ننموده ایم .

قابل ذکر است واحد های مسکن مهر صالح شهر از حدود سه سال پیش آغاز و عملیات ساخت و ساز آن ادامه دارد . این واحد ها دارای برق ، آب و گاز می باشند .

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 2 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - ایرنا - فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در اطلاعیه ای در خصوص تیراندازی در مجالس هشدار داد.

  به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این اطلاعیه آمده است : یکی از عادات و رسوم غلط تیراندازی با سلاح در مجالس عروسی و عزا در مناطق حاشیه شهر می باشد که خسارت و آسیب فراوانی به دنبال داشته است.

شلیک ناگهانی با سلاح در مجالس علاوه بر خطر مرگ ناشی از اصابت گلوله بعضا به شبکه برق نیز صدمه زده و موجب قطع شبکه و برق گرفتگی افرادی شده است.
در این اطلاعیه آمده است:استفاده از سلاح در مجالس عزا و عروسی از نظر قانونی ممنوع بوده و پلیس با متخلفان برخورد قانونی می کند.
نیروی انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تیر اندازی در مجالس ضمن تماس با فوریت های پلیس 110 همکاری لازم را جهت رفع این مشکل با پلیس داشته باشند.



اعتکاف مردم صالح شهر در مسجد جامع برگزار می شود

مردم شهر صالح شهر از توابع شهرستان گتوند همزمان با ایام البیض در مسجد جامع این شهر معتکف خواهند شد و در این آیین روحانی حضور خواهند یافت.

مسجد جامع صالح شهر در خیابان امام خمینی(ره) روبروی مخابرات قرار دارد و خواهران و برداران صالح شهری در این مسجد معتکف می شوند.



تاريخ : 21 / 2 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با توجه به خبر 23 فروردین ماه 93 که در آن فرماندار محترم شهرستان گتوند مهندس محمدپور خبر از لکه گیری و روکش آسفالت این محور ترانزیتی و پر تردد داشتند ، این عملیات از امروز آغاز گردیده است .

پس از نزدیک به حدود یک ماه لکه گیری ، از امروز این عملیات که مرحله نهایی و روکش می باشد ، از حد فاصل صالح شهر تا کیلومتر 18 این جاده شروع و امید میرود هرچه سریعتر به پایان برسد.

جاده شوشتر - دزفول پرتردد ترین جاده شمال استان خوزستان می باشد .



تاريخ : 17 / 2 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری مسابقات فوتبال (زنده یاد حسین رمضان زاده وجمعی از همشهریان صالح شهر) 

به نقل از شهرداری صالح شهر یک دوره مسابقات چهارجانبه با همت و تلاش مسئولین دسته ورزشی عقاب ، شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر بمناسبت زنده نگه داشتن یاد وخاطره زنده یاد حسین رمضان زاده (بازیکن تیم عقاب)و جمع دیگری از همشهریان عزیز صالح شهر که در حادثه اخیر سانحه تصادف جان خود را ازدست دادند برگزار گردید . این مسابقات با شرکت چهار تیم شهدای صالح شهر-پرسپولیس فیروزآباد-الاتحاد وپرسپولیس جنت مکان برگزار شد که در نهایت تیم شهدای صالح شهر توانست مقام اول را کسب نماید و به رسم یادبود کاپ قهرمانی را تقدیم خانواده رمضان زاده نمودند .

عکس : روابط عمومی شهرداری صالح شهر

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 2 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اعتکاف

اعتکاف، از نظر لغوی مصدر باب افتعال از «عکف» است، که به معنی درنگ کردن و ادامه دادن است. در دین اسلام، منظور از اعتکاف آن است که شخص به منظور عبادت در مسجد متوقف شود. اعتکاف کردن در صورت نذر بر شخص واجب می‌گردد.

پیرامون واژه

اعتکاف یعنی گوشه نشینی و عزلت و در اصطلاح، بریدن از خلق و نزدیک شدن به حق.

انواع اعتکاف

اعتکاف بر دو نوع است. اعتکاف واجب که در این صورت شخص باید حتماً روزه‌دار باشد. البته روزه داشتن شرط لازم هر اعتکافی است. اعتکاف مستحب آن است که فرد بدون نذر یا عهد و قسم خود اقدام به این عمل بکند که در این صورت اگر تا سحر روز سوم در اعتکاف باشد، ادامه دادن آن تا آخر روز سوم واجب است و در صورت ترک آن، بر شخص واجب است که بعداً به جای آن معتکف شود.

چگونگی اعتکاف

زمان اعتکاف

مهم‌ترین ایام برای اعتکاف روزهای سپید (ایام البیض) (یعنی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم رجب) و یا ده روز آخر ماه رمضان است. البته فضیلت رمضان بیشتر است.

اما باید دانست که اعتکاف زمان اختصاصی ندارد و در هر زمانی می توان این عمل مستحبی را انجام داد و اوقات ذکر شده فقط زمان هایی است که فضیلت آن بیشتر است. تنها باید توجه داشت که اعتکاف ما در دو روزی که روزه در آن حرام است (عید فطر و عید قربان) قرار نگیرد.

مکان اعتکاف

بنابر روایت اعتکاف باید در مسجد جامع شهر صورت گیرد.

اعمال اعتکاف

1) نیت؛ 2) توقف در مسجد جامع شهر یا مساجد چهار گانه معروف؛ 3 کمتر از سه روز نبودن اعتکاف؛ 4) روزه دار بودن معتکف در ایام اعتکاف

اعتکاف در دیگر ادیان و مذاهب

بر ما روشن نیست که شرایط اعتکاف در ادیان دیگر به چه شکل بوده است.

به باور قرآن این عبادت از زمان ابراهیم نیز وجود داشته است که در سورهٔ بقره آیهٔ ی می‌گوید:

البته در مسیحیت رهبانیت که گوشه‌گیری و پرهیز از دنیا و عمل به عبادت بوده، وجود داشته یا خدمت به بیماران صعب العلاج؛ که این‌ها شباهت‌هایی با اعتکاف دارند. ولی به باور قرآن در سورهٔ حدید آیهٔ ۲۷ «در قلبهای کسانی که از مسیح پیروی می کنند، رأفت و رحمت و رهبانیت قرار دادیم، عملی که خود بدان دست زدند و ما آن را بر آنان واجب ننمودیم.» بنابر این قرآن می‌گوید رهبانیت چیزی بوده که مسیحیان خود برای نزدیکی به خدا آن را ساختند، در حالی که اعتکاف عبادتی شرعی در ادیان سابق بوده است.

در میان مسیحیان گاه برای پرستش خدا و در امان ماندن از آزار و اذیت یهودیان و بت‌پرستان، مکان‌هایی خلوت را برای عبادت بر می‌گزیدند، و ماجرای اصحاب کهف از این قرار است.

در تصوف، اعتکاف عبارت است از خالی نمودن قلب از مشغولیات دنیوی و تسلیم نمودن نفس.

 



تاريخ : 17 / 2 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با توجه به نزدیک شدن زمان اعتکاف و شروع ثبت نام امام جماعت صالح شهر مسجد جامع را محل برگزاری اعتکاف در این شهر مشخص کرد .

حجه السلام داور نیا امام جماعت محترم صالح شهر در گفتگویی با ما گفت : طی جلسه ای که بین مسئولین مربوطه ، هیئت امنای مسجد جامع و نمازگراران در صالح شهر برگزار گردید ، مقرر شد مراسم پر فضیلت اعتکاف در محل مسجد جامع صالح شهر اجرا گردد .

ایشان در ادامه افزود : تمامی تدارکات لازم جهت برگزاری این مراسم معنوی آماده شده است و امیدواریم این مراسم با کیفیت قابل قبولی برگزار گردد .



تاريخ : 16 / 2 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بمناسبت روز معلم و گراميداشت ياد و خاطره‌ استاد شهيد مرتضي مطهري در مدارس صالح شهر جشن های ویژه ای برگزار گردید .

در این مراسمات که توسط مدیران مدارس برگزار گردیده بود ، ضمن گراميداشت ياد و خاطره‌ استاد شهيد مرتضي مطهری و سخنانی در مورد این شهید گرانقدر که اسوه معلمان است ، از معلمین نمونه به پاس زحمات یک ساله ایشان ، تقدیر بعمل آمد .

خانم شفیعی زاده مدیریت مدرسه پروین اعتصامی ضمن تشکر از دانش آموزان و والدین آنها در این مدرسه گفت : با هیچ زبانی نمیشود از این خانواده ها تشکر کرد و زبان قاصر هست . دانش آموزان با هدایای زیادی از معلمین خود تقدیر کردند و این نشان از ارتباط مثبت بین دانش آموزان مدرسه با معلمین خود هست .

ایشان در ادامه افزود : امیدوارم این روحیه و نشاط پایدار و مستدام بماند .



تاريخ : 16 / 2 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معلمان و فرهنگیان یکی از گروه های مرجع و پایه هر شهر هستند چرا که هم آموزش و هم تربیت فرزندان ما را بر عهده دارد ، لذا باید روحیه ای با نشاط و فعال داشته باشند.

تا برنامه های هفته معلم در شان مقام معلم نباشد نمی توان ازمعلم ایجاد خلاقیت و نو آوری را در فضای آموزشی برای فرزندانمان انتظار داشته باشیم.

"معلمی یکی از پر زحمت ترین شغل هاست "این جمله را همه می دانیم و درک میکنیم چرا که زحمت آنها را در برخورد با فرهنگ ها و آداب های مختلف در کلاس و ... را در طی روزها مشاهده می کنیم . در این راستا هفته معلم باید با برنامه های ویژه و در شان معلم برگزار گردد، تا از زحمات یک ساله آن معلم تقدیر شود.

امروزه نباید معلم  از معلم تقدیر و تشکر کند بلکه جامعه باید به پاس خدمات معلم از معلم تقدیر کند. چنانکه مشاهده می شود در مدارس صالح شهر دانش آموزان و مدیران مدارس با تقدیم شاخه گلی از زحمات معلم تقدیر و تشکر می نمایند .

سایت ها ، مجلات ، وبلاگ ها و .. نیز رسالت اطلاع رسانی و حمایت از زحمات معلمین را دارند و این را مشاهده نموده ایم در نشریات و سایت های صالح شهر نیز این اطلاع رسانی چندین بار در سال های گذشته و امسال صورت گرفته ولی در این راستا مسئولین محترم صالح شهر هیچگونه برنامه ای برای تقدیر و تشکر از این قشر در سطح شهر نداشته ، ندارند و یا شاید نداشته باشند .

این در حالی است که در اولین نشریه شاهد صالح شهر در سال 1393 یکی از تلخ ترین موارد سال 92 تقدیر نکردن از مقام معلم عنوان شده بود. 



تاريخ : 15 / 2 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دانش آموزان محترم می توانند از این پس با وارد شدن به سایت مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی صالح شهر به آدرس زیر ، برنامه امتحانات ترم دوم را دریافت و خود را برای آزمون آماده نمایند . در بخش ادامه مطلب این خبر نیز برنامه این امتحانات درج گردیده است .

http://mpesalehshahr.loxtarin.com



ادامه مطلب
تاريخ : 13 / 2 / 1393برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معلمین عزیزم ، با سلامی گرم و آرزوی توفیق الهی ، نمی دانم با چه زبانی از زحمات بی دریغ و تلاشهای شبانه روزی شما عزیزان تشکر و قدردانی کنم . فقط می توانم شما را دعا کنم و از خداوند متعال طلب سلامتی و شادابی و طول عمر با عزت و عظمت برای شما و خانواده محترمتان داشته باشم و برای آنهایی که از دنیا رفته اند طلب رحمت و مغفرت نمایم . معلمی شغل نیست بلکه عشق است.

روز معلم بر همه شما معلمین و زحمتکشان آموزش دانش و فرهنگ به نسلهای آینده صالح شهر تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که در سالی که با نام فرهنگ آغاز گردیده است ، در سایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی )گرداننده فرهنگ باشید . 



تاريخ : 13 / 2 / 1393برچسب:, | 15 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس:

رشد فرهنگ نیازمند احداث اماکن فرهنگی است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رشد فرهنگ باید مکان‌های فرهنگی در مناطق مختلف ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی دو کتابخانه عمومی در گتوند که با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد خیزش بسیار خوبی در زمینه توسعه کتابخانه‌های عمومی در استان به‌ویژه در مناطق محروم این استان بزرگ هستیم.

وی افزود: در سال جدید رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار زیادی را در خصوص فرهنگ داشته‌اند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رشد فرهنگ باید مکان‌های فرهنگی در مناطق مختلف ساخته شود و کتابخانه‌ها بهترین مکان‌های فرهنگی هستند که می‌توانند محیط بسیار امن و خوبی را برای جوانان منطقه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه همچنین کتابخانه‌ها محیط بسیار مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی هستند، ادامه داد: انتظار ما این است که کتابخانه‌هایی که امروز در گتوند کلنگ‌زنی شدند با همکاری مسئولان اجرایی با سرعت بالا ساخته شود تا مردم این مناطق بتوانند از آن استفاده کنند.

 

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس:
رشد فرهنگ نیازمند احداث اماکن فرهنگی است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رشد فرهنگ باید مکان‌های فرهنگی در مناطق مختلف ساخته شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930212000672#sthash.2lCUkHmX.dpuf


تاريخ : 10 / 2 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به اطلاع کلیه مدیران محترم باشگاه ها ، مربیان محترم ، ورزشکاران و قهرمانان پرس سینه شهرستان شوشتر ، گتوند و حومه می رسانیم این هیئت در نظر دارد یک دوره مسابقات پرس سینه کلاسیک (راو بدون لوازم) را در تاریخ 25/02/1393 در سالن هلال اهمر (جنب پمپ بنزین) شوشتر، برگزار نماید .

در این دوره از مسابقات نفرات اول به عضویت تیم شهرستان انتخاب و با هزینه این هیئت در مسابقات استانی شرکت خواهند کرد .

استاد محمد علی داود زاده رئیس کمیته پرورش اندام استان خوزستان و رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شوشتر .

عبدالامیر بنده خدا دبیر کمیته پاور لیفتینگ شهرستان شوشتر و دبیر کمیته پرس سینه کلاسیک شهرستان شوشتر



شب گذشته رئیس اداره برق شهرستان گتوند به همراه مسئولین از تاسیسات برقی و روشنایی خیابان ها در صالح شهر بازدید کردند .

در این بازدید که ساعت 21 شنبه شب  93/02/06 انجام شد ، مهندس داودی از وضع روشنایی صالح شهر و کمی و کاستی ها دیدن نمودند و ابراز امیدواری کردند تا در آینده ان شاء الله این نواقص را رفع نمایند و همچنین عملیات برق رسانی و روشنایی گلزار شهدای علی پهونده - صالح شهر را نیز به مرحله اجرا بگذارند و این مشکل نیز حل گردد .

 



تاريخ : 7 / 2 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی از راه اندازی حوزه علمیه برادران در شهرستان گتوند خبر دادند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی با بیان اینکه راه اندازی حوزه علمیه از دغدغه های مردم شهرستان گتوند بوده اظهار داشتند: خوشبختانه با همت بلند نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حضرت آیت الله موسوی جزایری و همچنین پیگیریهایی که ریاست محترم حوزه های علمیه شهرستان شوشتر حضرت آیت الله حاج سید علی موسوی جزایری نمودند، مجوز راه اندازی حوزه علمیه شهرستان گتوند صادر شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 6 / 2 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهرک حمزه از توابع بخش چغامیش دزفول از استعفای دسته جمعی پنج نفر اعضای این شورا خبر داد.

  ˈ حجت الله خواجویˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:اعضای شورای اسلامی شهرک حمزه از توابع بخش چغامیش دزفول در اعتراض به عدم رسیدگی مسوولان به وضعیت اعطای زمین و مشکل مسکن اهالی این شهر استعفا دادند.

وی افزود:با توجه به اینکه از سال 1362 خانوارهای این شهرک از محل اجدادی خود به محل فعلی منتقل شدند و نیاز به دریافت زمین برای ساخت و ساز داشتند تا کنون پیگیری های فراوانی در این خصوص انجام شد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.
خواجوی اظهار داشت:اهالی حمزه از توابع بخش چغامیش دزفول با 600 خانوار متقاضی 450 پلاک زمین هستند و تا کنون نامه نگاری هایی با بخشداری ،شرکت کارون و فرمانداری دزفول انجام شده و در جلسات مختلف این موضوع مطرح شده است و بر خلاف حمایت های پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نتیجه ای حاصل نشد.
رییس شورای شهرک حمزه گفت:شرکت کارون با 24 هزار هکتار زمین توانایی اعطای زمین به اهالی شهر را دارد ولی با توجه به اینکه در سه ماه گذشته شش مدیر عامل این شرکت عوض شده هیچ کدام از مدیران همکاری لازم در این خصوص با اعضای شورا نداشته اند.
وی افزود:از سال 1382 تاکنون هیچ گونه زمینی به اهالی حمزه واگذار نشده و مردم با مشکل مسکن روبرو هستند.
استعفای اعضای شورای اسلامی شهرک حمزه به بخشداری و فرمانداری دزفول ارسال شده و تاکنون پاسخی در این خصوص دریافت نشده است.
بخشدار چغامیش دزفول در این خصوص حاضر به پاسخگویی نشد.ک/3



دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی در استان خوزستان پیام تسلیتی در پی درگذشت خواهر زاده منوچهر بهداروند عضو شورای راهبردی دکتر رضایی ارسال کردند که متن پیام بدین شرح است :

تسلیت واژه کوچکی است در مقابل مصیبتهای بزرگ

برادر عزیز و همکار ارجمند جناب آقای منوچهر بهداروند

درگذشت خواهرزاده گرامیتان مرحوم حمزه بهداروند چنان غمگین و جانسوزاست که به دشواری به باور می نشیندولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست .

این ماتم جانگداز را به شما و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده ، ما را در غم خود شریک بدانید برای شما صبر و شکیبایی و برای آنمرحوم رحمت ، مغفرت و علو درجات را مسئلت می نمایم .

از طرف دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی در استان خوزستان

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند پیام تسلیتی در پی درگذشت خواهر زاده منوچهر بهداروند عضو شورای راهبردی دکتر رضایی ارسال کردند که متن پیام بدین شرح است :

جناب آقامنوچهر بهداروند اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک و قابل وصف نیست.
درگذشت خواهر زاده گرامیتان را به،خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.

جوادی پور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند

 

جناب آقای منوچهر بهداروند

درگذشت خواهرزاده گرامی را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم

سید محمد سادات ابراهیمی

نماینده مردم شوشتر ، گتوند و حومه در مجلس



تاريخ : 5 / 2 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بامداد روز چهارشنبه مورخه 93/02/03در پی حادثه ای که در روبروی شهر صالح شهر اتفاق افتاد منجر به فوت یکی از جوانان صالح شهر گردید که در پی این حادثه مخاطبین این وبلاگ با ارسال پیام هایی درخواست پیگیری مسئولین قضایی جهت بررسی این حادثه نمودند تا بتواند مرهمی بر دل داغ دار این خانواده گردد .

مدیریت این سایت ضمن تشکر از مردم فهیم صالح شهر که در پی این حادثه دلخراش با این خانواده ابراز هم دردی نمودند از مسئولین امر تقاضای عاجل مینماید تا هرچه سریعتر پیگیر این پرونده گردند .



تاريخ : 4 / 2 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس شورای شهرستان در پیامی درگذشت خواهرزاده آقای منوچهریهداروند را به ایشان تسلیت گفت.
 
متن پیام به این شرح است:


 
انالله و انا الیه راجعون
 
جناب آقای منوچهر بهداروند
 
خبر درگذشت خواهرزاده گرامیتان موجب بسی تاسف و مایه تالم خاطر گردید.
 
اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر و بردباری برای بازماندگان، از خداوند منان مغفرت و علو درجات برای آن مرحوم مسالت دارم.

محمود بلیوند

عضو شورای اسلامی صالح شهر

رئیس شورای اسلامی شهرستان



تاريخ : 4 / 2 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بسمه تعالی

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد

جناب آقای منوچهر بهداروند تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.ما را در این غم بزرگ سهیم بدانید .

سید رضا موسوی

سخنگوی شورای استان خوزستان

عضو شورای اسلامی دشت بزرگ

 

 



کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ،

جناب آقای منوچهر بهداروند ضایعه دردناک درگذشت خواهر زاده گرامیتان را بشما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم از خداوند بزرگ برای شماصبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

سردبیر نشریه شاهد صالح شهر

مسئول کانون فرهنگی هنری شاهد صالح شهر

 



روز گذشته به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و الگوی بانوان جهان ، جشنی ویژه مادران در مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی صالح شهر برگزار گردید .

در این مراسم مادران نمونه معرفی و از آنها تقدیر و تشکر به عمل آمد .