مهندس امین دادور عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر فرا رسیدن  مبعث خاتم الانبیاء حضرت محمد(ص) را به تمامی مسلمانان تبریک گفت:

در متن این پیام آمده آست:

اقرَأ باسم رَبّکَ الّذِی خَلَقَ

ندای «اقرأ باسم ربک الذی خلق» در جانِ روشن پیامبر صلی الله علیه و آله طنین انداخته است.

قرآن، بر قلب مبارک پیامبری نازل می شود که امین وحی است و دلسوز مؤمنان،مردی از نسل ابراهیم، به پیامبری مبعوث می شود تا دیگر بار کعبه را از آلایش بت ها پاک سازد.پیامبری می آید تا تجلی رحمتِ خداوند باشد.

سلام بر تو ای پیامبر که بشر را از گمراهی آشکارش نجات دادی و در راه هدایت خلق خدا، به جان کوشیدی و احکام شریعت خداوند را برقرار ساختی.

سلام بر تو که آیین یکتاپرستی را احیا کردی و خدا را سپاس می گوییم که پیامبری چون تو را برای ما فرستاده است.

اينك برخود لازم ميدانم مبعث رسول خاتم حضرت محمد مصطفي (ص) را به مسلمانان جهان به ويژه همشهريان عزيز تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند بي همتا حفظ ارزشهاي اسلامي را از گزند استعمارگران وبدخواهان مسئلت نمايم.

امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 22 / 2 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جشن روز معلم با همکاری دانش آموزان و معلمان این آموزشگاه برگزار گردید. خانم شفیعی زاده  مدیر محترم،از کلیه ی همکاران شاغل در این آموزشگاه با اهدا هدیه و لوح تقدیر قدردانی کردند. 



تاريخ : 20 / 2 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آشنایی با سامانه ۱۳۷

۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیرران ارشد شهرداری می باشد .

۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی گردیده است و اینک شهروندان بدون مواجه با هرگونه انتظار و خواسته ای از سوی مبدا اجرایی و بدون منت به خواسته‌های شهری خود خوهند رسید.

تلفن ۱۳۷ به صورت شبانه روزی با شهروندان ارتباط مستقیم دارد و شهروندان نواقص و مشکلات خود را در خصوص خدمات شهری از طریق تماس با شماره تلفن ۱۳۷ به سایت منتقل نموده که پس از دریافت و مشخص نمودن نوع اولویت، کد شناسایی به تماس گیرنده ارائه می‌شود که از طریق این کد شهروند می تواند در هر زمان پیگیری پیام خود باشد.

پیام‌های ارسال شده توسط تیم فوریت‌های ۱۳۷ مستقر در منطقه یا ناحیه بررسی و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

هر پیام که از طریق این سامانه به مناطق و نواحی برای پیگیری و اجرا ابلاغ می شود به منزله ابلاغ پیام از سوی شخص شهردار تلقی شده و تمام مناطق و نواحی موظف به رسیدگی سریع به آن هستند.

موضوعاتی که شهروندان در خصوص آن با سامانه ۱۳۷ ارتباط برقرار می کنند شامل موارد ذیل است:

خدمات شهری و عمرانی:
آسفالت ، جدول گذاری ، آبیاری درختان ، جمع آوری زباله ، لایروبی ، رفع آبگرفتگی ، نصب پل عابر پیاده ، احداث فضای سبز ، احداث اماکن فرهنگی ، هنری ، ورزش و …

حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری:
اتوبوس ، تاکسی ، مینی بوس ، خطوط عابر پیاده ، تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، مسافربرهای شخصی تحت نظارت تاکسیرانی

اماکن عمومی:
پارکها و فضای سبز ، پایانه های مسافربری ، مراکز معاینه فنی ، میادین میوه و تره بار ، فروشگاهای شهروند ، ایستگاهای اتوبوس و …

زیباسازی و چشم اندازی شهری:
حذف زوائد فیزیکی ، نظافت دیوارها ، درختکاری ، گلکاری ، معابر عمومی ، شست و شوی نشانه ها و علامت‌های شهری ، نظافت معابر و …

امور اجتماعی و مزاحمت‌های شهری:
سد معبر ، جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها ، اماکن فرهنگی ، هنری ، ورزشی



تاريخ : 20 / 2 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

خانواده نرگس احمدی دختر هفت ساله مبتلا به بیماری صعب العلاج دیستونی برای تامین هزینه درمان فرزند بیمارشان چشم انتظار کمک های مردم خیر می باشند.

به گزارش سلام گتوند این دختر هفت ساله از چند سال پیش به بیماری دیستونی (انقباض غیر ارادی عضلات ) مبتلا شده و توانایی انجام کارهای روزانه را ندارد به گونه ای که از تحصیل نیز بازمانده است.

پدر این دختر بچه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:چند سال پیش در حالی که دخترم بیش از سه سال داشت هنگام راه رفتن دچار گرفتگی مچ پا شده و صورتش کبود گردید و پزشک پس از معاینه اعلام کرد که مشکل خاصی نیست.

صادق احمدی افزود:پس از چندی مچ پای دخترم کج شده و راه رفتن وی مشکل شد که پس از مراجعه به پزشک مغز و اعصاب در اهواز بیماری دیستونی وی تایید شد که متاسفانه درمان قطعی هم ندارد.

احمدی با اشاره به اینکه این بیماری دخترم پیشرفت کرده و از انگشت پا تا ران او را فرا گرفته که با درد شدیدی همراه است اظهار کرد:با مراجعه به پزشکان متخصص در تهران آمپول هایی به قیمت هفت میلیون ریال برای وی تجویز شده ضمن اینکه این دختر بچه برای تحمل درد باید روزانه هشت قرص قوی مصرف کند.

وی با اشاره به مشکلات نگهداری از این کودک گفت:در مراجعه به پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب متوجه شدم دخترمان به دیستونی نوع شش مبتلا می باشد که تنها توانایی خنده ، گریه و نگاه کردن را دارد و هیچ گونه اراده و تعادلی برای انجام کارها و حرکات خود ندارد.

احمدی که خود کارگر شهرداری است و توان مالی تامین هزینه درمان کودک بیمار خود را ندارد افزود:علاوه بر هزینه بالای درمان ، برای تقویت این کودک بیمار باید مواد غذایی مقوی تهیه کرد که با حقوق اندک قادر به تامین این هزینه نیستم.

وی اظهار کرد: همسرم نیز به دلیل سختی نگهداری و مراقبت از وی تاکنون چند بار قصد خودکشی داشته است.


پدر این کودک افزود:در حال حاضر در خانه استیجاری زندگی می کنم و توانایی پرداخت هزینه پرستار برای نگهداری از فرزندم را ندارم لذا از مسوولان و مردم خیر اندیش در خواست کمک دارم.

وی گفت :در حال حاضر کمک های مالی اندکی از سوی اداره بهزیستی گتوند دریافت می کنم که بسیار ناچیز است.

رییس اداره بهزیستی گتوند نیز ضمن تایید این موضوع گفت:بیماری دیستونی بیماری صعب العلاجی است لذا باید خانواده این بیمار مورد حمایت قرار گیرند ضمن اینکه نگهداری از وی نیز دشوار است.

قاسم پاپی زاده حاضر به ارایه اطلاعات بیشتر در این رابطه و تعداد بیماران مشابه در شهرستان گتوند نشد.

دیستونی به معنای انقباض غیرارادی ، مکرر و طولانی در یک عضله یا در گروهی از عضلات یا بروز وضعیت های بدنی خاص است و یک اختلال حرکتی عصبی محسوب می شود.

هنوز هم برخی از دیستونی ها علت ناشناخته دارند، اما عوامل ارثی ، حادثه و صدمات بدنی، برخی عفونت ها، مصدومیت ها، عوارض برخی داروها، کاهش اکسیژن هنگام زایمان، بروز ضربات زایمانی و افزایش بیش از حد معمول بیلی روبین هنگام دوران نوزادی و شیرخواری در بروز

این بیماری نقش دارند.

افراد نیکوکار برای کمک به مشکلات معیشتی خانواده این دختر بیمار و تامین هزینه پرستار برای نگهداری از وی می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب تجارت 4889555101 به نام صادق احمدی پدر این کودک واریز کنند.



تاريخ : 20 / 2 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از عقیلی نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر سماله ، بخش دندان پزشکی درمانگاه شهر سماله امروز با حضور آقای دکتر حسین پور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند ، شورای سلامی شهر سماله ، خیرین محترم درمانگاه ، و یکی از بزرگان و مردم شهر سماله جهت رفاه و رسیدگی بهتر مردم در زمینه دهان و دندان افتتاح گردید.

آقای نظرزاده عضو شورای اسلامی شهر سماله ضمن سپاسگزاری از دکتر حسین پور بابت راه اندازی بخش دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی شهر سماله ، اظهار امیدواری کردند و به گفته ایشان ، شبانه روزی کردن درمانگاه هم در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.



تاريخ : 15 / 2 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بالاخره پس از چندین سال و ارسال مطالب متعدد از طریق سایت شاهد صالح شهر و نشریه شاهد مبنی بر اینکه چرا از معلمان در صالح شهر تقدیر بعمل نمی آید ، این آیین شکسته شد و امسال از معلمین و مدیران زحمتکش صالح شهر توسط مسئولین همراه با لوح تقدیری قدردانی شد . 

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر به مناسبت هفته معلم، مهندس رستمی شهردار و اعضاء شورای اسلامی صالح شهر از مدارس سطح شهر  بازدید نمودند و این گرامیداشت را به معلمان و کارکنان مدارس تبریک گفتند و با اهداء لوح تقدیر به همکاران فرهنگی از ایشان تجلیل نمودند.در این دیدارمدیران مدارس بعضی از مشکلات موجود در مدارس را مورد بررسی قرار دادند.

شهردار صالح شهر در این دیدارها با اشاره به تقارن مسعود بزرگداشت روز معلم و میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: اولین هدفی که ما به دنبال آن هستیم ارج نهادن به شأن و منزلت رفیع جامعه فرهنگی می باشد و به حمدالله امروز بستر خوبی جهت تعامل بیش از پیش بین مسئولین اجرایی و معلمان عزیز فراهم گردیده است. 

جناب آقای علیدادی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین محترم در مدارس و ارج گذاشتن گرامیداشت هفته معلم از همکاری شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر تشکر نمودند.

 



تاريخ : 13 / 2 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همایش بزرگداشت روز شوراها در شهرستان گتوند با حضور نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، بخشداران ، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا های بخش عقیلی و مرکزی برگزار شد .

در آغاز این بزرگداشت نماینده محترم شهرستان های شوشتر ، گتوند و حومه ضمن ارائه گزارش عملکرد ، به اهمیت نقش شوراها در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفاه مردم اشاره کردند .

سید مجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند نیز باتوجه به هماهنگی های خوب بین فرمانداری ، بخشداری و شوراهای منطقه خواستار هماهنگی بیشتر ادارات و شوراها شده و به تببین نقش شوراها در جامعه پرداختند .

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه ناحیه گتوند سرهنگ کنگری با توجه به آمادگی بسیج و سپاه برای حفظ کیان انقلاب اسلامی از آمادگی بسیجیان جهت کمک در اجرای کارهای عمومی ، فرهنگی به شوراها خبر داد .

و در بخش پایانی سید رضا موسوی رئیس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای اسلامی دشت بزرگ به نمایندگی از شوراهای شهر و رستا به سخنرانی پرداخت .

رئیس شورای شهرستان گتوند با اشاره به جایگاه شهدا در امنیت و آسایش مردم از تلاش نماینده محترم و مجموعه فرمانداری در خدمت رسانی به مردم ولایتمدار تشکر نمودند .

سید رضا موسوی در بخشی از سخنان خود افزود : مجموعه شوراها بدون هیچ منت و مزدی پیگیر مشکلات مردم هستند و خواهان توجه بیشتر مدیران به شوراها به عنوان نماینده مردم شد .

عضو شورای اسلامی دشت بزرگ و بخش عقیلی مشکلات شهرهای شهرستان را اختصاص نیافتن ارزش افزوده کافی به شهرداری ها و تنگ نظری در طرح های جامع شهری از سوی استانداری دانست و افزود دیم بودن اراضی کشاورزی ، نرسیدن آب کافی به اراضی و بالا بودن آب بهای کشاورزی را نیز از مشکلات عمده منطقه برشمرد .

این مراسم با هماهنگی شورای اسلامی و فرمانداری محترم شهرستان گتوند و به میزبانی شورای اسلامی شهر سماله برگزارگردید که نماینده محترم شهرستان از این مجموعه تقدیر و تشکر ویژه ای نمودند .  

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 13 / 2 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده کانون وکلای استان در شوشتر و گتوند معرفی شد

طی احکامی از طرف کانون وکلای دادگستری خوزستان سید بهروز حسینی وکیل پایه یک دادگستری به عنوان نماینده کانون وکلای استان در شوشتر و گتوند معرفی شد

 طی احکامی از طرف کانون وکلای دادگستری استان سید بهروز حسینی به عنوان نماینده کانون وکلای دادگستری استان در شهرستان شوشتر و گتوند معرفی گردید.

سید بهروز حسینی وکیل پایه یک دادگستری دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی می باشد که از 1383 در امر وکالت در سطح شهرستان های شوشتر و گتوند فعالیت دارد و از نظر عامه مردم داری دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

 



تاريخ : 13 / 2 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند از متصل شدن کتابخانه ی شهید علیجان امامی شهرستان گتوند به سامانه اینترنتی سامان خبر داد .

ابوذر اکبری نیا رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز در این باره اظهار داشت : با پیگیری های انجام شده و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان ، کتابخانه ی شهید علیجان امامی به سامانه ی سامان متصل شده است و اعضاء و علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سامانه از خدمات و امکانات این سامانه استفاده نمایند .

اکبری نیا همچنین به امکانات این سامانه اشاره نمود و گفت : عضویت کتابخانه ای و در صورت تمایل عضویت سراسری ، امکان رزرو یا تمدید کتاب توسط عضو ، امکان جستجو در کتابخانه های عمومی و دیگر امکانات به روز که علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سامانه به آدرس www.samanpl.ir  مراجعه کرده و عضو شده و از امکانات و خدمات آن بهره مند شوند .

وی همچنین افزود : کتابخانه ی عمومی شهید علیجان امامی گتوند با دارا بودن بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب در دو شیفت صبح و عصر آماده ی ارائه ی خدمات به اعضا و علاقمندان می باشد .

لازم به ذکر است در شهرستان گتوند تعداد ۹ کتابخانه عمومی و یک کتابخانه ی مشارکتی فعال می باشد .



پایگاه اطلاع رسانی شاهد صالح شهر( قرار دادن فرم نظر سنجی در سمت راست وبلاگ جهت ارزیابی عملکرد شورای اسلامی صالح شهر)

با گذشت حدود یک سال و نیم  از شروع کار شورای اسلامی شهر صالح شهر تا حدودی میتوان عملکرد وکار آنها را مورد بررسی وارزیابی قرار داد.

به همین منظور خواستیم این ارزیابی از طرف خود مردم وشهروندان  صورت گیرد چون ما هم معتقدیم که مردم خود بهترین قاضیند . واین خود مردم وشهروندان هستند که به خوبی میتوانند در مورد عملکرد مسئولین به خصوص منتخبان خود در شورا شهر اظهارنظر کنند.این پایگاه همیشه به نظرات مردم احترام گذاشته ومعتقد بوده وهست که نباید یک طرفه به قاضی رفت باید نظرات منتقدین وموافقین را شنید وبعد جمع بندی وارزیابی  کرد.نه اینکه به مثابه معدود رسانه ها به تنهایی در مورد شورا بدون بررسی نظر شخصی خود را به مردم القا کنیم.وبه این مرحله برسیم که بدون بررسی واز روی احساسات وروابط به نمایدنگی مردم در مقام ارزیابی عملکرد شورا برآییم وبعد هم بیایم بگوییم که عملکرد خوب بوده ویا ضعیف  بوده ،بهتر است که اول بگذاریم خود مردم در این باره اظهار نظر کرده وبخواهیم که مردم بگویند که در این رابطه انتظاراتشان در طول این یکسال و نیم از شورا برآورده شده است یا خیر؟

این پایگاه خبری نخست با هدف  انجام وظیفه شفاف سازی واطلاع رسانی  خود ودر واقع با هدف کمک به مجموعه شورا با انعکاس نظرات شهروندان میکوشد تا مسیر توسعه وپیشرفت این شهر را بیش از پیش نمایان سازد وسعی میکنند با انعکاس نظرات شهروندان به اعضای محترم شورا آنها را در جریان رضایت مندی وعدم رضایت مندی مردم از عملکردشان در طول این یکسسال و نیم قرار دهد.

به همین منظور از کلیه شهروندان خواستاریم که فارغ از هر نوع دیدگاهی فقط در مورد عملکرد  ونقاط ضعفها وقوت ها ،کم وکاستی ها ،انتظارات،برنامه یکساله و نیمه این شورا نظرات خود را به صورت ( عالی ، خوب ، متوسط ، ضعیف ) عنوان کنند.

شهروندان محترم میتوانند ازاعلام رضایت مندی ویا عدم رضایت مندی وانتظارات وارزیابی خود را از مباحث پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر،وضعیت مبلمان شهری ،نظافت وپاکیزگی کوچه ها ومعابر،آسفالت کوچه ها وخیابانها ،کارهای فرهنگی واجتماعی،درآمدها وهزینه ها،برنامه وطرح های درآمد زا کوتاه مدت وبلند مدت،زیباسازی شهر،ارتباط شورا با مردم وجلسات علنی،پیش بینی آینده وضعیت مدیریت شهری ، انتخابات ریاست شورا ، فضای سبز، بازار روز ، حضور وملاقات شورا با مسئولین ومقامات بلند پایه وتاثیرگذار استانی وکشوری، جذب اعتبارات ، پسماند وجمع آوری زباله ، ودیگر مباحث وموارد در طول یکسال و نیم گذشته از عمر شورای چهارم نظر ودیگاههای خود را باز هم تاکید میکنیم به دور از مشکلا ت شخصی واحساسات وغرض ورزی بلکه از روی اطلاعات کافی ومنطق وانصاف ودر جهت کمک وهمراهی با مجموعه شورا جهت پیشرفت کاری در سال های باقی مانده بیان نمایید .

منتظر نظرات ودیدگاه شما هستیم



امین دادور و محمود بلیوند دو عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر در پیامی ، موفقیت دانش آموزان مدرسه بیهقی را به دانش آموزان و خانواده های این عزیزان و همچنین مدیریت محترم این مدرسه جناب آقای علی اسپره تبریک گفتند .

متن این پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

درخشش دانش آموزان عزيز و احراز رتبه هاي برتر و امتيازات ارزنده در ميدان هاي علمي و تربيتي و فرهنگى و كسب رتبه هاي برتر و ممتاز را به مردم عزيز صالح شهر ، اولياي گرامي ، معلمان ، مربيان و مديران دانش آموزان صميمانه تبريك و شادباش مي گوئيم و توفيقات روزافزون همگان و بخصوص اين عزيزان را از حضرت حق مسالت مي نمايم .

مدرسه بیهقی با مدیریت قوی که توسط آقای علی اسپره جوان صالح شهری هدایت می شود ، بدون شک خروجی هایی این چنینی خواهد داشت که امیدواریم این روزها و سالها و درخششهای دانش آموزان بیشتر و بیشتر گردد .

گفتنی است آقای علی اسپره از معلمین و مدیران برتر شهرستان بوده که موفق به دریافت لوح تقدیر در سال های گذشته در روز معلم نیز گردیده است .



تاريخ : 7 / 2 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در روز دوشنبه با هماهنگی مدیریت آموزشگاه و خانه بهداشت منطقه در آموزشگاه پروین اعتصامی به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم،حضرت فاطمه زهرا (س)  همایشی با موضوع بیماریهای زنان ،انواع سرطانها با حضور خانم دکتر حسن پور و خانم فارسان کارشناس مرکز بهداشت ومادران محترم دانش آموزان برگزار گردید.

در این مراسم خانم دکتر درباره ی بیماریهای خاص خانمها وانواع سرطان صحبت وبه سؤالات خانمهای حاضر درجلسه پاسخ دادند.

در بخش دوم مراسم خانم فارسان با حضور دانش آموزان درکنار اولیایشان در حیطه مسائل روانشناسی ، استرس،ویژگیهای دوران بلوغ صحبت وراهنمایی های لازم را ارائه کردند. با تشکر از همکاری وحضورشان . 

 



دانش آموزان مدرسه بیهقی صالح شهر در مسابقات شهرستانی (فرهنگی و هنری) موفق به کسب مقامات برتر شدند .

این موفقیت را به مدیریت محترم مدرسه بیهقی ، معلمین مربوطه، خانواده های این دانش آموزان و همچنین مردم صالح شهر تبریک عرض می نمائیم . به امید موفقیت آینده این عزیزان .

 



تاريخ : 6 / 2 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس نهم با بیان اینکه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به مردمی بودن آن است، ادامه داد: اجرای طرح مذکور موجب قطع ارتباط مردم و نظام می‌شود.

به نقل از خانه ملت: نمایندگان مخالفت طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اتفاق نظر دارند که این طرح باعث قطع شدن دسترسی مردم به مسئولان نظام و در واقع قطع پل ارتباطی میان مردم و نظام می‌شود.

 در این نشست سيد محمد سادات ابراهیمی در مخالفت با این طرح گفت:من جز طراحان این طرح بوده ام اما به دلیل تغییر بنیادی که در کمیسیون تخصصی بر روی این طرح انجام شد مخالف آن هستم. 

وي همچنين افزود:با اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس مردم شهرهای کوچک و محروم فراموش می‌شوند و جا برای افراد قدرتمند و ثروتمند و ورود پول‌های کثیف به این عرصه باز می‌شود.

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس نهم با بیان اینکه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به مردمی بودن آن است، ادامه داد: اجرای طرح مذکور موجب قطع ارتباط مردم و نظام می‌شود. از طرف دیگر در شرایط کنونی نیز نمایندگان مجلس موضوعات کلان و مهم کشور را دنبال می‌کنند.



تاريخ : 5 / 2 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام داورنیا امام جماعت صالح شهر در گفت ‌وگویی با شاهد صالح شهرگفت : با توجه به فرا رسیدن مراسم معنوی اعتکاف و با اشاره به برگزاری این مراسم در صالح شهر ، ثبت نام برای شرکت در این مراسم معنوی از امروز 5 اردیبهشت در محل پایگاه بسیج خواهران ام سلمه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در صالح شهر تا آخر این هفته ادامه دارد ، بیان کرد: امسال این مراسم معنوی همانند سال های گذشته در مسجد جامع واقع در خیابان اصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود .

حجت السلام داور نیا تصریح کرد: برگزاری مراسم اعتکاف فرصتی بسیار مناسب برای تقویت باورها و اعتقادات دینی افراد به ویژه نسل نوجوانان و جوانان می باشد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد اعتکاف این است که قشر غالب شرکت کننده در آن جوانان هستند و چون فضای کار فرهنگی در جوانان بالاتر و مؤثرتر است، باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده صورت گیرد.که ان شاء الله با حضور خود همانند سالهای گذشته بتوانیم به این مهم دست یابیم .

امام جماعت محترم صالح شهر در پایان افزود : امسال مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور از 12 تا 14 اردیبهشت ماه در شهر صالح شهر برگزار میگردد.



نایب رییس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای شهر صالح شهر به مناسبت شهادت سردار کجباف بیانه صادر کرد

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مقام معظم رهبری:

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

شهید نظر می کند به وجه الله یعنی معامله با خدا، دراین داد و ستد خداوند جان و اموال مؤمنان راخریداری می‌کند و در برابرش بهشت را به آن‌ها می‌بخشد که بالاترین نعمت خداوند است. سند این معامله با خدا سه کتاب‌های آسمانی: قرآن، تورات و انجیل است. کالای این داد و ستد جان و مال مؤمنین است. هیچ معامله‌ای بالاتر از آن نیست چون یک طرف آن خداوند است و چه بزرگ معامله‌ای نمود "سردار شهید حاج هــــادی کـــــــجباف" که در راه دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) بر عهد خود با هم سنگران شهیدش ماند و به آن‌ها پیوست. شهید مقام شفاعت دارد و درد کشته شدن را احساس نمی‌کند. خداوند جانشین شهید در خانواده اوست. تسلیت واژه کوچکیست برای غم از دست دادن چنین انسان بزرگی و تبریک به خانواده و دوستداران ایشان بخاطر رسیدن به این چنین مقام والایی راهش پر رهرو، یادش گرامی و دعای خیرش بدرقه راهمان.

محمود بلیوند

نایب رییس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای شهر صالح شهر



رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان شوشتر به مناسبت شهادت سردار حاج هادی کجباف بیانیه صادر کرد

به گزارش شوشترآنلاین در این بیانیه آمده است :

بسم رب الشهداء والصدقین

بی شک رمز پیروزی و اقتدار شیعه به پویایی و روحیه جهادی و ایثارگری آن است و تدام و بقای این مذهب به داشتن مبنای احکام الهی و ادامه ی اقیانوس رسالت نبی اکرم (ص) به دریای امامت و ولایت است این اساس پایدار صراط مستقیم به سوی خداوند سبحان است و هر از گاهی مخافین و معاندین این مذهب نجات بخش با شیطنت ها و ضدیت های آشکار و پنهان خویش مسیر اعتقادی رهروان شیعه را غبارآلود می کنند. اما با بودن غیور مردان سپاه کفر ستیز شیعه با نبرد و جهاد شجاعانه خود چنان عرصه را بر دشمنان تنگ می نمایندکه راهی جز تعظیم در مقابل فرهنگ و مذهب شیعه نخواهند داشت و در این میسر سردارانی از لشکر مخلص، جان خود را تبق اخلاص نهاده و با خون سرخ خویش، تداوم بخش خط سرخ شهادت امامت و ولایت می شوند خصوصاً در این برهه از زمان که عالم شیعه در سراسر این جهان مورد هجمه دنیای کفر و جهل قرار گرفته تک سوزان شیعه هر روز در دفاع از این مذهب در نبردی نا برابر به خیل شهدا می پیوندند. و اینک شهردار المومنین شوشتر سوگوار شهادت یکی از دلیر مردان و سرداران و کهنه سربازی از دوران هشت سال دفاع مقدس بنام سردار حاج هادی کجباف است او که در نبرد با نیروهای شیطانی داعش شهد شهادت نوشید و موجب سعادت خویش و افتخار همه ی ماگردید.

 ما جامعه شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی شوشتر به خانواده آن شهید بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد..

 عبدالمحمد تقی پور بیرگانی

رئس شورای بخش مرکزی شوشتر



تاريخ : 2 / 2 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حوزه یکم امام حسین (ع) صالح شهر در پی شهادت حاج هادی کجباف ، پیامی را منتشر نمودند که متن کامل این پیام در زیر آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

باردیگر عطرشهادت از سرزمین نور و حماسه خوزستان وزیدن گرفت و این بار رزمنده ای شجاع و دلاور از خطه علم و عمل دارالمومنین شوشتر به نام حاج هادی کجباف دراستان درعای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد،این مجاهدفی سبیل الله که یادگار هشت سال دفاع مقدس بود با هجوم تروریست های تکفیری به حرم های اهل بیت عصمت و طهارت و مشخصاً بارگاه حضرت زینب کبری (س) در کشورسوریه جزو اولین نفراتی بود که برای دفاع از حرم آل الله به کشور رفت و پس از چندی مجاهدت مجروح گردید و برای مداوا به ایران بازگشت اما گویا با عباس بن علی(ع) پیمان بسته بود که نگذارد باردیگرزینب اش به اسارت برده شود و پس از مراجعت دوباره به سوریه دیروز در این راه پای این عهد ایستاد و با نثارخون پاک خویش،وفاداری اش را به خط سرخ حسین بن علی(ع) و انقلاب اسلامی کامل نمود.

حوزه یکم امام حسین (ع) به نمایندگی از مردم ولایتمدار و شهید پرور صالح شهر ، بسیجیان و فرهنگیان ضمن تبریک شهادت پاسدار خود به محضر امام عصر(عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه اله )،امت حزب الله شهر صالح شهر از خداوندمتعال برای این شهید علودرجات و محشور شدن با اولیاء اش خاصه حضرت زینب(س) و برای خانواده محترم ایشان صبر جزیل مسئلت می کند.

حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع)

شورای فرهنگی حوزه

جمعی از بسیجیان



تاريخ : 2 / 2 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نمایشگاه عکس و لباس با موضوع نماز توسط کانون فرهنگی هنری آل یاسین و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند 30 فروردین ماه در شهر جنت مکان برگزار شد

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند ضمن بیان این خبر گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه «نماز» ارتقاء باورهای دینی و پایبندی بیشتر دانش آموزان و دانشجویان به فریضه الهی نماز است زیرا پایبندی به نماز جوانان را از بسیاری از آسیب‏ هایی که آن ها را تهدید می‏ کند، دور نگه‏ می‌دارند.

گفتنی است: این نمایشگاه به مدت سه روز در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر جنت مکان دایر است.



تاريخ : 2 / 2 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بسم الله الرحمن الرحیم

" فرحین بما اتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحرنون "

در حالی که خدا به آنچه از بخشش و احسان خود به آنان عطا کرده شادمانند، و برای کسانی که از پی ایشانند و هنوز به آنان نپیوسته اند(و سرانجام به شرف شهادت نایل می شوند) شادی می کنند، که نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند.

(سوره آل عمران آیه 170)

بار دیگر ردای آسمان شهادت بر قامت یکی دیگر از سربازان روح الله (ره) و از دلدادگان امام خامنه ای (حفظه الله) آراسته شد تا جاماندگان از قافله شهادت را قرین سوز و حسرتی دیگر نماید.

سردار حاج هادی کجباف، برادر عزیزم، همرز پدر جانبازم و از فرماندهان دفاع مقدس که سالها بی تاب وصل به جوار رحمت الهی بود سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و در کنار همسنگران شهیدش آرام گرفت.

این فرمانده شجاع، مخلص و ولایت پیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش آفرینی و رشادت های وی در دوران دفاع مقدس برای مردم غیرتمند ایران اسلامی ماندگار و الهام بخش نسل های امروز و فردا خواهد بود، سرانجام مزد مجاهدت های شبانه روزی و مخلصانه خود را گرفت.

 این جانباز دوران دفاع مقدس از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حرم اهل بیت (ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد تا نام و یاد خود را در زمره مدافعان حرم ثبت کند و با شهادتش ما را در سوگی دیگر نشاند که به صحیفه افتخارات این مرز و بوم آذین شده از رشادت های این غیور مردان.

اینجانب عروج این سردار والا مقام را به مقام معظم رهبری، مردم استان خوزستان به ویژه مردم شهرستان های شوشتر و گتوند و خاندان شهیدان کجباف تبریک و تسلیت عرض می نمایم. و امید دارم حضرت حق روح پر فتوح آن شهید عزیز را با مولا و مقتدایش حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) محشور و به خانواده محترم صبر و شکیبایی توام با عزت، سعادت و پاداش صابرین عنایت فرماید.

 عباس نوری



تاريخ : 2 / 2 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند کتاب مجموعه شجره طوبی توسط حاج آقا قربانی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) به چاپ رسید.

حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا قربانی امام جماعت  مسجد امیر المومنین(ع) و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زنیب(س) بیان داشتند : که مجموعه کتاب شجره طوبی ، شش عنوان می باشد که در حال حاضر اولین عنوان آن با نام شاخه های طوبی باتعداد 3000 جلد برای دانش آموزان رده های اول و دوم دبستان به چاپ رسیده است .

حاج آقا قربانی افزود: موضوعات و محتوای داخل این کتاب برای آشنایی با مشخصات دینی که بصورت رنگ آمیزی از 14 معصوم و مقبره های آن چاپ گردیده است .

گفتنی است اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این کتاب را مورد حمایت مالی قرارداده است و علاقمندان جهت تهیه این کتاب با اداره فرهنگ وارشاداسلامی گتوند یا با شماره تلفن 06136325800-09168127401 حاج آقا قربانی  با تخفیف ویژه 30 % تهیه نمایند.



تاريخ : 1 / 2 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش شوشترآنلاین و به نقل از رهیاب، شهید حاج هادی کجباف که شیرمرد خستگی ناپذیر جبهه مبارزه با تروریست های تکفیری داعش بود ظهر ( 30 فروردین) طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت به شهادت رسید.

این شهید دلیر که شجاعتش در جبهه های نبرد با داعش مانند 8 سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه شهید حسین بادپا از استان کرمان در این منطقه به شهادت رسیدند.

شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.

گفتنی است با توجه به بازنگشتن پیکر این شهید از میدان نبرد برنامه انتقال و تشییع این سردار دلیر متعاقبا اعلام خواهد شد.